Зимовець Галина Вікторівна
Народилася 16 лютого 1969 року в Києві. 1991 року закінчила Київський державний університет ім. Т. Г. Шевченка (відділення славістики). Навчалася в аспірантурі за спеціальністю «загальне мовознавство» (науковий керівник – акад. О. С. Мельничук). З 1995 р. працює у відділі загального мовознавства Інституту мовознавства ім. О. О. Потебні. Кандидатську дисертацію “Міжмовна інтерференція в умовах контактного білінгвізму” захистила у 1998 р. Фахівець із загального мовознавства, теорії мовних контактів, ономастики, лінгвосеміотики.
ПРАЦІ
Монографії
- Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України. Матеріали до історії. (2005, співавтор).
- Мова і мовознавство в духовному житті суспільства. (2007, співавтор).
- Концепт БОЛЬ в типологическом освещении. (2009, співавтор).
- The Lexical Typology of Semantic Shifts. (2016, співавтор).
Брошури
- Олександр Савич Мельничук. Бібліографія до 80-річчя (2001).
- Орест Борисович Ткаченко: Біобібліографія до 80-річчя (2005).
Статті
- Особливості англо-української взаємодії різних типів //Вісник Львівського університету. Серія філологічна. — 2004. — Вип. 34. — Част. І. — С. 194–199.
- Зміни в лексичному складі української мови на сучасному етапі // Лексико-грамматические инновации в современных славянских языках. Материалы ІІІ международной конферениции. — Днепропетровск, 2005. — С.157–160.
- Структурно-прагматичні характеристики жанру інтернет-сайту //Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи. — К., 2009. — С. 108–115.
- Структурно-семантичні особливості комерційних назв у сучасній німецькій мові // Науковий вісник Волинського нац. ун-ту. Філологічні науки. Мовознавство. — 2010. — № 8. — С. 172–177.
- Роль комерційних власних назв у рекламному дискурсі // Мова та культура. — 2010. — Вип. 13. — Т. ІII (139). — С. 218–224.
- Ергоніми з аксіологічною мотивацією // Вісник Прикарпатського університету. Філологія. — 2011. — Вип. ХХІХ-ХХХІ. — С. 42–46.
- Семасиологические особенности коммерческих названий // Е. Ф. Карский и современное языкознание: материалы XII междунар. науч. чтений (Гродно, 20-21 мая 2010 г.). — Гродно, 2011. — С. 179–187.
- Мотивационные признаки коммеморативных эргонимов Украины. // Язык. Текст. Дискурс. — Ставрополь, 2013. — Вып. 11. — С. 378–387.
- Комерційні власні назви в структурі комунікативної ситуації: права мовної особистості vs вимоги законодавства // Мовні права в сучасному світі. Зб. наук. пр. — Ужгород, 2014. — С.284–301.
- Business names as rhetorical means // Funkcje nazw własnych w kulturze i komunikacji. – Poznań, 2015. — S. 803–812.
- Ергоніми з локативною семантикою // Stałość i zmienność w językach i kulturach świata. – 2016. –Т.ІІ – С. 630–644.
- Засоби реалізації стратегії персуазивності в комерційних власних назвах // Мова та культура. – 2016. – Вип.19, Т.191. – С. 469–478.
- «Место» и «предмет действия» в мотивационно-ономасиологической структуре украинских эргонимов // Slаvu lasiumi. – 2016. – Т. XI. – С. 34–40.
- Значення локативного компонента в ергонімії // Мовні і конецептуальні картини світу. – 2016. – Вип. 57. – С. 157–165.
- Motivational scenarios and semantic frames for social relations in Slavic, Romance and German Languages – friends, enemies, and other // The Lexical Typology of Semantic Shifts. – 2016. – Vol.58. – С. 335–353.
- Вербальні та невербальні способи представлення суб’єкта діяльності в Інтернет-дискурсі // Світ мови – світ у мові. Матеріали IV Міжнародної наукової конференції. – 2017. – С. 68–71.
- Ергоніми банківської сфери в німецькій мові: семантичний і прагматичний аспекти // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Серія «Мовознавство». — 1(27) 2017. — С. 131–135.
- Визуальные и собственно вербальные способы презентации компании в виде интернет-сайта // Материалы Междунарожной конференции «Коммуникативное пространство Беларуси». – 2017. – С. 125–131.
- Способы представления субъекта коммерческой деятельности в интернет-дискурсе // Материалы VII Международной научной конференции «Коммуникативные стратегии». – 2017. – С. 49–54.
- Вербальні та невербальні способи представлення банківських установ в інтернет-дискурсі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9. Сучасні тенденції розвитку мов. — 2018. — Вип. 16. — С. 92–101.
- Bank Business Names: Contrastive Analysis // International Scientific Conference ‘Onomastic Investigations. Abstracts. Riga, May 10-12. – 2018. – С. 143–144.
- Відображення ідеологічних спрямувань і домінантних ідентичностей в класі ергонімів // Соціолінгвістичне знання як засіб формування нової культури безпеки: Україна і світ. ІІ Міжнародна наукова конференція. 22-23 листопада 2018 р. Львів. Матеріали. – 2018. – С. 47–48.
- Риторический потенциал эргонимов как поликодовых семиотических комплексов // Тезисы Междунарожной конференции «Коммуникативное пространство Беларуси». – 2018. – С. 42–45.
- Some issues in research of eponymous business name motivation (with reference to Ukrainian onomasticon) [in collaboration with S.Yermolenko] // Лінгвістичні студії. Міжнародний збірник наукових праць. – 2018. – Вип.36. – С. 110–116.
- Ергоніми туристичної сфери німецькомовних країн у семантико-прагматичному аспекті // Мова і культура. – 2018. – Вип.21, Т.VI (195). – С. 156–162.
- Відображення ідеологічних спрямувань і домінантних ідентичностей епохи в класі ергонімів // Мова і суспільство. – 2018. – Вип.9. – С. 108–117.
- Ідеологія як чинник формування розряду ергонімів // Плугатар мовознавчої ниви: Зб. Наук.пр. – 2019. – С. 82–102.
- Мовна компресія в ергонімії: чинники та форми вияву // Мовознавство. – 2019. – №3. – С. 25–37.
- Frame Semantics as an Explanatory Model for Commercial Names Formation // 4th International Scientific Aleksandras Vanagas’ Conference „Onyms in Space and Space in Onyms’. Abstracts. THE Institute Of The Lithuanian Language. – 2019. – С. 52–53.
- Роль кольороназв у формуванні українського ергонімікону // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. – 2019. – С. 363–372.
- Риторический потенциал прагмонимов банковской сферы // Коммуникативные стратегии. Материалы 10-1 Международной конференции. Минск, 21-22 ноября 2019 г. – 2019. – С. 126–133.